Як стати блогером та як набрати передплатників на Ютубі?
Багато людей виявляють обережність, заздалегідь цікавлячись: чи можна стати блогером просто так? Без великих витрат та клопоту, тривалого облаштування на якійсь платформі, освоєння різних додатків для наповнення блогу контентом, з’ясування переваг аудиторії для розширення числа передплатників тощо.
Пряма відповідь – ні, серйозний підхід до ведення блогу вимагатиме чимало праць та часу. Інша справа, що в більшості випадків блогери займаються популяризацією свого звичного заняття (або розваги), в якому вже досягли чималих успіхів. А робити те, що подобається тобі самому, приємно та ненудно.
Але блог можна вести по-різному. У текстовому чи відеоформаті, з фотографіями чи іншими зображеннями, з лаконічними чи докладними поясненнями – кожен автор вибирає сам. Практика показує, що відео сучасної аудиторії подобаються більше тексту. Цікава для аудиторії тематика, компетенція автора, зручна та зрозуміла подача матеріалу – ось що треба стати блогером. Так, можливість створювати унікальний і затребуваний контент блогу – лише базова умова, але за його наявності решту освоїти вже простіше.
Як набрати передплатників у Ютубі?
Типовий початок: реєстрація на вибраному ресурсі, освоєння набору програм, наповнення блогу контентом. Але ще спочатку слід визначитися з тематикою, цільовою аудиторією, обмеженнями діяльності в блозі, варіантами просуваннями.
Є кілька перевірених способів для тих, хто цікавиться, як набрати лайків та передплатників, причому живих людей, а не ботів: ініціативна співпраця з уже відомими ресурсами, що висвітлюють цю саму тематику; залучення аудиторії своїм унікальним контентом та компетенцією, тобто. цікава нова інформація та зворотний зв’язок з автором; максимально швидке освоєння різних програм для сучасної подачі матеріалу, поповнення блогу контентом, розширення аудиторії.
Будь-яка актуальна і «довгограюча» тема в принципі здатна залучити аудиторію. Але жодна реклама не замінить затребуваного змісту блогу – утримати цікавих відвідувачів можна лише явними ознаками уваги: новими матеріалами, консультаціями, зворотним зв’язком тощо.
Причому оперативне та якісне висвітлення тематики «за заявками» – вірний спосіб швидко набрати передплатників у Ютубі та взагалі серйозно розширити аудиторію. Дуже знадобиться і систематизація висвітлюваних питань, щоб будь-хто міг швидко знайти статтю або відеоролик з докладними поясненнями спеціаліста.
Чи можна стати блогером без відеоконтенту?
Зараз це вже буде важче, ніж десяток років тому. А далі – ще важче. Простіше вибрати собі підходящий із способів, як набрати передплатників у Ютубі (накрутка безкоштовно, боти за гроші, взаємореклама, послуги, платна реклама, розвиток ресурсу тощо), ніж дійсно задати новий тренд. Для маловідомого блогера-початківця це займе роки – а багато стільки чекати і робити контент на одному ентузіазмі не готові.
Якщо тематика блогу передбачає саме текст (електросхеми, креслення, графіки, розрахунки, формули речовин або реакцій тощо) – варто подумати не про блог, а про сайт. Куди для видовищності та наочності все одно краще робити як мінімум ілюстрації, самостійно або із залученням помічників (ділячись доходами, приймаючи на долю або просто оплачуючи послуги – це як вийде). Як правило, основні труднощі блогер-початківець проходить до того, як набрати 100 передплатників. Другу сотню, а тим більше першу тисячу, набрати вже легше.