м. Київ, вул. Будівельників, 39 (м. Дарниця)

Професії майбутнього: навіщо вчити дитину програмувати
07 09

Професії майбутнього: навіщо вчити дитину програмувати

Як підготувати дитину до самостійного дорослого життя? Ким йому краще стати? Які спеціальні навички будуть затребувані в майбутньому? Всі батьки задаються цими серйозними питаннями. Професійна освіта, працевлаштування, співвіднесення оплати праці з реальною економічною ситуацією – здається, що до цього ще далеко. Ще трохи – і діти самі почнуть шукати можливості перших подратобок. Ще трохи – і підлітки поглибиться у вивчення сайтів університетів, вибираючи спеціальність під силу.

Сучасні діти розуміють, що такий серйозний вибір, як майбутня професія, не робиться відразу. А для остаточного вирішення необхідна база – знання, навички, компетенції, досвід. Їхня думка про затребуваність професій складається під впливом визначальних чинників:

  • доходи батьків, їх освіта та сфера зайнятості;
  • практичний досвід однолітків, які заробляють вже зараз;
  • реальні можливості виконання прибуткових проектів в інтернеті, для яких потрібні розумні виконавці.

Запитайте у будь-якого підлітка – які професії найбільш затребувані і високооплачувані? Вони всі скажуть одне і те ж – ті, що мають відношення до IT. Тобто, пов’язані з програмуванням.

Сьогодні – любитель, завтра – професіонал

Ситуація, що склалася на ринку праці спостерігається протягом останніх десятків років – надлишок економістів та юристів, низька оплата бюджетних професій, хронічна нестача програмістів, спеців з кібербезпеки, інформаційних технологій в цілому. Тому батьки, які реально оцінюють майбутні можливості економіки, перенаправляють інтереси своєї дитини в області, більш перспективні і прибуткові. Погодьтеся, навколо вистачає кур’єрів, мерчендайзерів, продавців і таксистів з вищою економічною освітою і жодного програміста, який би оббивав пороги потенційних роботодавців і нескінченно розсилав резюме. У світі цифрової економіки це просто неможливо.

Інформаційне програмування вже сьогодні – окремий пласт професій, кількість яких постійно приростає. Програміст – кваліфікація широкого профілю та може бути як з середньо-спеціальною освітою (технік-програміст), так і з вищою (інженер-програміст). Це не тільки спеціальність, а й область специфічних знань і компетенцій, в тому числі, надпрофесійних рівня. Програмування, як кров у живому організмі, пронизує всі сфери людської діяльності.

Професії, пов’язані з інформаційними системами та програмуванням, зустрічаються всюди: на виробництвах, в медичних організаціях, банках, держструктурах, будь-яких технічних областях, від приладобудування до авіації, робототехніки та космічних технологій, в освіті і науці, сервісних службах, проектних організаціях, в туризмі , ЗМІ та видавництвах, індустрії інтернет-розваг і багато іншого.

Професії в програмуванні зазвичай мають говорять найменування – розробник (ігор, програм, сайтів, додатків, інтерфейсів і ін.), Програміст (web-програмісти, системні програмісти, прикладні програмісти), системний адміністратор, тестувальник програмного забезпечення, інженер локальних мереж, технік, оператор, фахівець з інформаційної безпеки, веб-дизайнер, сео-фахівець, архітектор доповненої реальності (наприклад, в медицині або військовій справі) і т. д. Тому при усвідомленому виборі професії, пов’язаної з програмуванням, рідко виникають питання – що за професія і ким працювати? Сфера ІТ надає великі можливості для застосування актуальних знань та напрацювання безцінного досвіду.

Як навчити дитину програмування

Базові знання в області комп’ютерної техніки і використання інтернет-технологій є у кожного сучасного школяра. І тим більше, випускника вузу. Однак, згідно з щорічними даними, безробітними виявляються майже четверту частину молодих фахівців самих різних професій. Цілком можливо, що дуже багато з них є навіть просунутими користувачами соцмереж, додатків і деяких поширених програм. І, тим не менше, виявляються незатребуваними економікою.

На перепрофілювання підуть роки, а жити треба вже зараз. Буває, що з роками люди приходять до необхідності зміни роду діяльності і шукають можливості для навчання. Ось тільки чи варто це невиправдано дорого і за сумами можна порівняти з навчанням в технічних вузах на денній формі отримання освіти. Протягом ще 4-5 років. Тому для багатьох це виявляється пізно, незрівнянно з доходами, так і з кінцевим віком за підсумками навчання.

Школа сьогодні намагається дати учням якомога більше в плані комп’ютерної грамотності, але курс інформатики завжди має жорсткі програмні обмеження, навіть з урахуванням факультативів. А також недостатнє програмне забезпечення, часто без можливості актуалізувати поновлення і нарощувати свою ресурсну. Який би не був інтерес у школяра, з його готовністю працювати, а у вчителя інформатики – ентузіазм і трохи додаткового часу для занять, в шкільних стінах вдається зробити дуже мало.

Майбутніх програмістів готують тільки ІТ-школи, такі як наша. Тільки у нас ваша дитина може вивчити цілий комплекс елементів програмування:

  1. Html- стандартизований мову для розмітки веб-документів, основа основ для заповнення сайту контентом.
  2. Unity2d і Unity 3d – ігрові платформи з можливістю створення 2D- і 3D-графіки. А також інші програми для створення ігор, наприклад, MagicaVoxel.
  3. ITEnglish – технічна англійська для IT-фахівців, професійна лексика програміста, поглиблене вивчення.
  4. Мови програмування – Python (база, середній рівень, просунутий), Java, Arduino, 3dmax, css.
  5. Графічні інструменти – Coreldraw, Photoshop, Pixel A
  6. Сімейство професійних програм для роботи з відео і аудіо – Vegas.
  7. Бази даних C # база, JS база – для створення додатків або, наприклад, JS / інтернет-магазину.

Наші учні успішно працюють над проектами, які приносять реальну користь: якщо ми вчимося створювати сайти, то викладаємо їх на сервер; якщо робимо гри, то публікуємо їх в Google Play; влаштовуємо змагання з 3D-графіку, Photoshop, векторної графіки; на заняттях з цифрової безпеки створюємо віруси і антивіруси до них.

Робота з професійними програмами, навички програмування формують у дітей такі якості, як універсальність, вільна орієнтація в інформаційних потоках, аналіз мінливих даних, адаптивність і впевненість в своїх силах. Майбутній програміст завжди усидливий і націлений на результат, він постійно вчиться. Навички самоосвіти – найнадійніший інструмент досягнення життєвих цілей.

Програміст – професія майбутнього, тому що вона має сенс не в обслуговуванні машин і процесів, а в їх створенні та управлінні ними. І багато роботодавців тільки і чекають виходу нових фахівців на ринок праці, буквально полюють за ними. Якщо ви хочете, щоб ваша дитина займався улюбленою справою і при цьому підвищував шанси своєї успішної майбутньої кар’єри, приводите його в нашу ІТ-школу. У нас є всі можливості для його самореалізації, розвитку та освоєння азів майбутньої перспективної професії.

 


Статьи из рубрики